Predpokladám, že to čo každodenne používaš a potrebuješ máš niekde poruke a zvyšok je rozťahaný po krabiciach. Možno by si na to mohla ísť takto :
- ako prvú si mala isto vybalenú kúpeľňu a teda predpokladám, že k nej žiadne rady nepotrebuješ
- ďalšia je na rade kuchyňa; hovoríš, že v nej nie je dostatok ukladacieho priestoru, ale si si tým istá? nechajm už existujúce skrinky bokom a poobzeraj sa dookola - na prázdne steny sa určite dajú kúpiť nové police (ste konečne vo vlastnom takže vám ostanú :) naberačky a varešky sa poväčšine dajú zavesiť, nože poukladať do stojana, hrnce a misky do seba...je toho veľa čo môžeš spolu napratať, nie je to ideálne ale inak sa niekedy jednoducho nedá. Ak nechceš prerieďovať zariadenie kuchyne, jediný iný spôsob je nechať si po "vonku" len veci, ktoré skutočne potrebuješ a zvyšok odložiť inde (napr. v tom veľkom šatníku v chodbe ;) predsa porcelán po babičke alebo strieborný príbor nepoužíaš ráno pri jedení cereálií (pár šikovných nápadov)
- obývačka - tú treba držať čo najmenej zapratanú, je to predsa reprezentatívna miestnosť kde budete kolaudovať...som si istá, že všetka elektornika už je v nej pozapájaná a tak ostatné veci stačí pridávať postupne
- vaša izba je takmer posledá - je to miestosť kam si ľudí jednoducho nepozývaš, sťahovanie - nesťahovanie
- najposlednejšia je izba nayše, úprimne, tu ani sama neviem - asi takto - môžeš si tu zatiaľ zriadiť skladisko a keď budeš mať všetko na svojom mieste, skús porozmýšľať, ako ju využiť
- keďže obaja pracujete, na vybaľovanie a ukaldanie veľa času isto nemáte a tak si možno zvoliť postup "každý deň jedna polička", jednoducho si urob rozvrh a dodržiavaj ho
- a čo sa týka priestoru pred pračkou, ak je to skutočne len 5 cm tak tam nič nezmestíš, ake je to ale trošku väčší priestor, môžeš si tam dať malú poličku (niečo na štýl chladničkových dverí), na ktorú si postavíš aviváž, prášok alebo hubky na čistenie kuchyne, výber je na tebe :)
Sťahovanie je určite príhodná doba na preriedenie šatníka, či zbavenie sa zbytočností. Veď kedy inokedy budeš mať všetko, úplne všetko, vyťahané z políc a nachystané na spätné uloženie? :) Jedna organizačná rada - máš momentále milión krabíc tak to využi - odkladanie (a hlavne opätovné nachádzanie) sezónnych predmetov bude malina ak ich budeš mať odložené v riadne ozačených krabiciach. Ak si pedant, môžeš si do každej krabice pribaliť aj malý zoznam jej obsahu. A niečo podobné platí aj o knihách - ak si v PC spravíš malý prehľad aké máš knihy a kde ich hľadať, nebudeš mať žiaden problém keď si ich budeš chcieť opätovne prečítať, požičať kamoške či právom si pýtať už požičané knihy naspäť (netrdím, že si musíš všetko evidovať ako v knižnici ale predpokladám, že pri vašej láske ku knihám sa terajšia zbierka bude len a len rozrastať :)
A moja otázka? Veľmi by ma zaujímalo, ako plánuješ využiť tú tretiu izbu :)
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára